Tuesday, August 3, 2010

Happy Anniversary Syg!!

 Semalam Genap 2tahun aku bersama suke n duka, susah n senang, gelak n tawa bersama insan tercinta Muhammad Faliq Makhdar..Aku teruja sgt sbb aku x pnh rase kesetian y mcm ni dasyat! hahahaha! Walaupun aku gn si dia x de la jiwang karat sgt.. x la romantik sgt.. so, kteorg no idea nk wt pe  if nk bg hadiah or celebrate something y special dlm relationship kteorng... yg jadi kelakarnye.. bile nk pilih kedai mkan tok dinner or lunch pon smpi gado2.. dia nk mkn kt sini, aku nk mkn kt stu.. dia nk mkn alas perut, aku nk mkn besar.. hahhahaha! moral of the story , jgn la jadikan benda y remeh 2 satu punca pergadohan..aku ade tulis dlm entry y lepas.. yg kami slalu amalkan give n take.. sbb gn cara itu, hbgn kami skrg jgn bergado n bertegang urat..klo x.. hayoii! truk ooo gado.. nagis 2 mesti..hahahahha.. apepn, ada sedikit pic2 tok korg tgk tym anniversary kteorg  sabtu mlm ahad lepk kt bwh rumah member aku at Condo Bayu Tasik, Tasik Permaisuri..

Last but not least , wanna say thanks to my darling Faliq for ur Love, Loyalty, Patience, Ponesty n everything u have done to me. My love for you is a journey. Starting at forever and ending at never...!

Chocolate from me 


Love Pillow

No comments:

Post a Comment