Wednesday, July 28, 2010

Kamu di'TAG!

siapakah diri anda di rumah?
- seorang kakak yg sulung slalu x de kat rumah..


siapakah diri anda di samping rakan?
- teman yg senang nk berkongsi cerita dan pendapat..saye jenis tk kesah mendengar keluhan, luahan, rahsia, pandangan...nk menangis pon boleh...saye suka kalo dgn berbuat cmtu, leh melegakan hati teman2 saya dan saya akan buat mereka tertawa..sbb ble mereka tertawa ianya separuh dari melegakan stress saya.. saya akan sentiase jadi kawan y terbaik tok teman2 saya.. sayang mereka


5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai.
- mau kawen
- mau buka satu perniagaan butik "for ladies that love updated fashion"
- mau meringankan beban abah & mama..nak bg kt mereka 5ribu sebulan..
- mau kereta bmw 6 series
- mau rumah yg tk perlu besar, tp cukup ukt melimpahkan kasih sayang kpd suami & anak2


siapakah nama pasangan anda?
- Muhammad Faliq Bin Makhdar..love u very strong...


ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
1) dia lelaki

2) dia x pandai memujuk bila saya merajuk,tp pandai ambik hati bila gaduh, dia tkkn biarkan berlanjutan...dia akan ajak berbincang...luahkan segala yg tk puas hati, dan sama2 berbaik semula pastu...

3) bile saya susah, dia sentiase ada bersama saya untuk membantu..
4) dia romantik...on his own way...dan bg saya, it is perect"kenapa tuhan mencipta setiap ciptaan nya berpasangan?? kaki, tangan, telinga, mata..ade dua...tp hati cuma ade satu???" saye jwb, "tk tahu"...."sbb,hati kite yg satu lg ada pd pasangan kita...so bile kita dh jumpa pasangan kita yg mempunyai hati yg sama mcm kita tu, barulah kita sempurna..so maknanya, we have the same heart, baby...which means, we are made for each other.."...menitik air mata saya masa tu...sungguh! saye cinta kamu..

5) bila dia bergurau.. "cube syg tgk KLCC menara berkembar .. ada jmbatan tengah2 dia..klo syg rindu kt abg..syg tgk KLCC.. ibarat kita berdua yg sedang berpegangan tangan"..that y i love u...


bila tarikh anda bercouple?- 1st August 2008


apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda? jgn di kenang benda dah lepas yg penting kami bahagia skrg..


apakah lagu tema cinta anda?
- dua insan (ezad exist & eva).


apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

 - ingin lihat di berjaya mencapai impian dia.. dia terlalu byk perubahan sebelum bercinta dan selepas bercinta.. dan harap cinta dia pada saya x kn pernah berubah..

No comments:

Post a Comment